6 خرداد

مامان توی جمع علنی گفت و قال رو کند
سه شنبه افطار رو با سیمرغیا توی اردوگاه فلاح بودیم و اولین شب قدر
***
گفتـــه بودم به کســـی عشق نخـــواهم ورزیـــد….
آمـــدی و همه ی فرضیـــه ها بر هم ریخت

نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۳/۲۳ساعت 7:36  توسط Mos Ta Fa

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 10:25

صبح جمعه ساعت 5 همراه با با جناب عباسی و اکبرپور (و آقای ناظری و جناب مجلسی) به سمت کرمان حرکت کردیمصبحونه رو توی یکی از پارک های فسا خوردیم و ناهار رو ساعت 14 توی منطقه گردشگری رابُر خوردیم بعد از استراحت حدود ساعت 17 به سمت بالای کوه حرکت کردیم و ساعت 20 به ارتفاع 3000 متری رسیدیمبا برپایی چادر و 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 10:37

صبح خبر حمله تروریستی تهران و تا ظهر حرف در مورد اون
ظهر حقوق اردیبهشت رو وواریز کردن
عصرم برا افطار رفتیم بونیز تا بعد افطار بالا بودیم با بچه های گروه سیمرغ
آخر شبم به حرف گذشت و بحثای جالبی شد

نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ساعت 7:52  توسط Mos Ta Fa

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 106 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 10:37

صبح اداره ی خلوت بدون حامد و اکبر گذشت ؛

- فکر نکنم

نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ساعت 7:39  توسط Mos Ta Fa

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 113 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 10:37

گاهی با خودم فکر میکنم که عشق با محبت چه تفاوتی باهم دارند و اصلا آیا عاشق کسی بودن با دوست داشتن او متفاوت است ؟! هرچه بیشتر به این معانی فکر میکنم بیشتر گیج میشوم ،اما یک چیز را خوب درک کردم که عشق بی دریغ با دوست داشتن دیگری با هم برابری میکند .
رمان "عشق يعني نرسيدن" تغيير يافته ي واقعيت هست به اينصورت كه شخصيت ها و برخي اتفاقات ساختگي هستند ولي كليت داستان اتفاق افتاده و واقعي است ... بهتر آنست كه از ابتدا بخوانيد ... 6 خرداد...
ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 69 تاريخ : پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 11:02

صبح پری پیام داد و حرف های جالب میزدعصر ساعت 5 برا خرید و 6 یه سر به جناب جبذریهمه خوششون اومد مخصوصا پری که ...خیلی دوس داشت قبل از سفر کرمان یه سر دیگه بریم***حس قشنگی ست....بودن انسان هایی که به یک چشم بر هم زدندلت را پر از حس زیبای به پرواز در آمدن ، میکنند...  حتی از راه دور و فاصله های زیادشر 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 11 خرداد 1396 ساعت: 11:02

صبح آزمایشگاه و عصر جلسه فرمانداری و شب سیمرغ
حرفای جناب فرماندار امیدووار کننده بود
گروه سیمرغ روزای بدی میگذرونه
فاجعه این نیست که من هنوز هم وقتی عصبانی می‌شوم،
فرو می‌روم توی خودم و انقدر ناخن‌هایم را لایه لایه لایه می‌کنم تا برسم به گوشت زیرش!
فاجعه این است که تو دیگر نیستی تا روبرویم بنشینی
و من را از خودم بکشی بیرون و هی بگویی: «نکن، نکن، نکن دیوونه!»

نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۲/۱۳ساعت 8:26  توسط Mos Ta Fa

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 10:26

صبح خواب و فیلم سلام بمبعی و عصر با آبجیا دور هم بودیمنمیدونم چرا با شنیدن حرفای پری دل زده شدم  *** کف پایش، روی پدال گاز ذق ذق می کرد، عقربه کیلومتر شمار با لرزه های مداوم به چپ و راست می رفت. نگاهی به ساعت ماشین انداخت، 3 دقیقه دیگر...   گرگ پیر، سه روز بود که نتوانسته بود غذایی برای توله های کو 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 82 تاريخ : دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 10:26

صبح اداره، عصر تماس با پری و شب جلسه سیمرغ
صبح چهارشنبه تماس با راستی و ادامه ماجرا
عصر چهارشنبه یه سر به فرمونداری و چند مورد هزینه 20تومنی
آلرژی فصلی یه کاری‌میکنه ادم دوس داره دست بکنه تو حلق خودش
حنجره و لوزه اشو بکشه بیرون‌باهاش روپایی بزنه

نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ساعت 10:33  توسط Mos Ta Fa

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 10:26

صبح پنجشنبه اداره و عصر فرمونداری و پیامک حسن و دعوت به شیراز
شب جمعه فوتبال منچستر و بیخوابی تا 2
صبح جمعه حرکت به تنگ تخه سر ساعت 5
ساعت 10 رسیدیم و صبحونه خوردیم و بعد از یه ساعت برگشتیم
جای خوبی بود جاده خاکیش زیاد بود و آب زیادی نداشت در کل خووب بود برنامه

نوشته شده در  ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ساعت 7:55  توسط Mos Ta Fa

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 10:26

اداره و رای زنی برای آماده سازی برای رای گیریعصر با زمانی اداره  و دوره آموزشی جناب شعبانیشام رو خونه محمد بودیم و بعد از شام مجی  مهرسا و فهیمه اومدنسه شنبه صبح تماس پری با نرجس و کنسل شدن قرار عصر  و ...شب گروه سیمرغ و ستاد انتخاباتی روحانی و ... ***داستان نوشتن چیزی شبیه بچه زاییدن است. نه ماه ک 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 10:26

صبح پنجشنبه اداره جلسه حوزه انتخابات مرکزی بود با مومنی (( اعضای ستاد حضور داشتن))عصرم با پیشگر محل رو آماده کردیم و ...صبح جمعه ساعت 6 حوزه بودم و ساعت 6:20 صندوقا اومد و...بعد از محیا سازی صندوق و محل؛ شروع به رای گیری کردیمحدود ساعت 14 صورت جلسه ابتدایی تنظیم شد ، ساعت 15 ناهار و شام رو ساعت 21  6 خرداد...
ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 10:26

» نمایش این صفحه بدین معناست که نویسنده وبلاگ یک مطلب را بصورت رمزدار درج کرده است و برای مشاهده کامل مطلب نیازمند آن هستید که کلمه عبور مرتبط با این مطلب را دانسته و وارد کنید.

ما را در سایت 6 خرداد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 88 تاريخ : دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 10:26

صدای دکتر که گفت: «می ترسی؟ فقط با ام‌آر‌آی می‌تونم بفهمم تو مغزت چه خبره!» چسبیده به پرده گوشم و بیرون نمی‌رود. حالا چند روز است که سخت مشغول مغزتکانی‌ام. دارم یک سری افراد را از مغزم می‌ریزم بیرون و یک سری‌های دیگر را از مغزم به قلبم منتقل می‌کنم. بهتر است با مغز خالی برای تصویربرداری بروم. آخر م 6 خرداد...

برچسب : نویسنده : fchesh2cheshb بازدید : 91 تاريخ : دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 10:26